Feeds:
Posts
Comments

Archive for March 16th, 2009

Este o campanie umanitara de care am aflat de la Dana, prietena mea din Iasi. Este o campanie de donare sange pentru o fetita de 4 anisori, bolnava de leucemie acuta limboplastica.

In continuare aveti link-ul cu toate detaliile:

Alessandra

Read Full Post »

DIO

fara motiv, probabil ca si versurile acestei melodii fara sens…Ronnie James Dio, fost membru Black Sabbath…piesa?pai Holy Diver…nu incercati sa gasiti vreun sens in versuri 😛

Versuri:

Holy Diver
You’ve been down too long in the midnight sea
Oh what’s becoming of me

Ride the tiger
You can see his stripes but you know he’s clean
Oh don’t you see what I mean

Gotta get away
Holy Diver

Shiny diamonds
Like the eyes of a cat in the black and blue
Something is coming for you

Race for the morning
You can hide in the sun ’till you see the light
Oh we will pray it’s all right

Gotta get away-get away

Between the velvet lies
There’s a truth that’s hard as steel
The vision never dies
Life’s a never ending wheel

Holy Diver
You’re the star of the masquerade
No need to look so afraid

Jump on the tiger
You can feel his heart but you know he’s mean
Some light can never be seen

Read Full Post »

Seven Pounds

Nu mai mersesem de ceva vreme la cinematograf…sa zicem ca-mi era dor de marele ecran, insa nu prea aveam cu cine merge. Astfel, ca invitatia Mihaelei a fost o surpriza placuta. Nu eram foarte in tema cu filmele actuale asa ca am mers pe mana ei, cu filmul “Seven pounds” (Sapte suflete) si nu mi-a parut rau. O drama, cu anumite momente de umor, si cu un final terifiant, dar in acelasi timp emotionant. Practic Tim, personajul principal este urmarit de un accident in care din neatentie ucide mortal 7 persoane printre care si iubita sa. Prin furt de identitate, el devine agent al IRS (Internal Revenue Service), un fel de FISC si incearca sa salveze alte 7 destine pentru a putea fi impacat cu sine. Nu voi povesti continuarea, pentru a nu rapi placerea de a vedea filmul.

Insa, scena in care isi induce suferinta, si mai apoi moartea, ucis fiind de meduza este de o durere si de un dramatism aproape inimaginabil. in momentul cand am vazut scena si motivul pentru care face acest gest, si anume donarea inimii pentru Emily, iubita sa.

Am apreciat acest film pentru ca este destul de incalcit, ceea ce pentru unii din spectatori, cum e si cazul unei domnisoare ce statea pe randul din fata insemna citez dintr-un sms “nu e un film grozav”. Nu mai zic de faptul ca 1/2 din film domnisoara a stat cu telefonul in mana, pierzand probabil esenta :D. Tocmai aceasta ambiguitate, si faptul ca iese din reteta clasica a unui film american de duzina ma face sa ii acord nota 8.:D

Read Full Post »

inzaghi-borna 300

Ajuns la borna 300, atacantul italian, modelul meu de jucator 😀 a demonstrat inca o data ca nici la 35 ani nu si-a pierdut simtul golului. Milan a reusit o victorie categorica la Siena. L-am remarcat in teren si pe fostul jucator al lui Arsenal, Mathieu Flamini, un jucator care lipseste din angrenajul echipei lui Wenger.

Read Full Post »

In topul meu personal, am ales cateva goluri la acest sfarsit de saptamana.

Cel mai mult mi-a placut golui lui Andrei Arshavin de la Arsenal…cu doua ore mai devreme dadusem unul asemanator pe sintetic in tineretului….:D

Un alt gol deosebit a fost realizat de Diego…d-astea nici nu visez sa inscriu 😛

Un al treilea gol care m-a lasat uluit a fost opera lui Bojan de la Barcelona…au fost 35 de pase consecutive…sa nu ramaneti hipnotizati totusi

Read Full Post »